سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟
بهترین پرواز ها را با جیبوجت جستجو کن
سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟
نوشته شده توسط jibojet در ساعت 10:43

تفریح و سفر به شهرهای ساحلی ترکیه در نوروز مانند کوش آداسی و آلانیا از مقاصد محبوب ایرانیان است. در این مطلب به بررسی این دو شهر زیبای ترکیه می پردازیم.

کشور ترکیه به دلیل این که در مجاورت دریاهای مختلف قرار گرفته است، شهرهای ساحلی زیادی دارد. شهرهایی مانند آنتالیا، آلانیا، کوش آداسی، مارماریس، بدروم و... از شهرهای ساحلی ترکیه هستند. این شهرها هر کدام جاذبه های گردشگری خاص خود را دارند. در این بین، شهر کوش آداسی به دلیل امکانات و زیبایی آن و شهر آلانیا به دلیل ارزان بودن آن مورد توجه گردشگران هستند که آن ها را در ادامه بررسی می کنیم.

 

سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟

نمایی از شهر آلانیا

 

آلانیا شهر ساحلی ارزان در نزدیکی آلانیا

سواحل زیبا و دلپذیر آلانیا به ویژه برای کسانی که بودجه کمی دارند مناسب تر است. زیرا هزینه سفر به آلانیا نسبت به آنتالیا کم تر است.

هتل های آلانیا ممکن است مانند برخی از هتل های آنتالیا لاکچری نباشند، اما اگر از طرفداران آن نباشید، هیچ چیز شما را از داشتن یک تعطیلات پر شور با قیمت بسیار بهتر باز نمی دارد. علاوه بر این، اگر می توانید چند ساعتی ساحل را ترک کنید، می توانید چشمان خود را با دیدنی های بندر بشویید که ارزش دیدن را دارد.

 

شهر آلانیا در ترکیه مرکز فرهنگ مدیترانه ای است که در آن مردم از نقاط مختلف جهان می توانند واقعاً از ترکیه لذت ببرند. شگفتی های طبیعی مانند سواحل وسیع با شن های سفید، مکان های دیدنی فرهنگی، مکان های تاریخی و مردم زیبا همگی در این شهر کوچک تفریحی منتظر شما هستند.

 

اگر به دنبال مکانی عالی برای تجربه آب و هوای معروف مدیترانه ای هستید که همه آن را دوست دارند، آلانیا در واقع جایی است که توصیه می کنیم حتما به آن سفر کنید. این شهر کوچک در 310 روز از سال آفتابی است و حتی گاهی اوقات در ماه های ژوئن و جولای 14 ساعت نور خورشید را تجربه می کنید. با این مقدار آفتاب و فراوانی سواحل خیره کننده در آلانیا حتما خواهید خواست که دوباره به آن سفر کنید.

 

شهر آلانیا با فرهنگ و تاریخ غنی خود دارای طیف گسترده ای از جاذبه های توریستی برای ارائه است! خرابه‌های بی‌شماری از قلعه‌های باستانی که در دوران امپراتوری عثمانی به موزه‌ها، کشتی‌سازی‌های تاریخی، قلعه‌های باشکوه و سازه‌ها تبدیل شده‌اند، همچنان پابرجا هستند تا گردشگران را مجذوب خود کنند.

 

شما می توانید در ایام عید امسال تور آلانیا نوروز 1401 را در آژانس هواپیمایی مهرپرواز رزرو کنید. اگر به دنبال تور ارزان آلانیا هستید می توانید با متخصصین تور ترکیه در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این سرزمین زیبا تجربه نمایید.

 

سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟

نمایی از کوش آداسی

 

کوش آداسی، بهترین استراحتگاه در ترکیه

استراحتگاه کوش آداسی در دریای اژه شهرت خود را از سواحل محصور شده با آب در سایه‌های فیروزه‌ای که اجازه نمی‌دهد چشم از آنها بردارید، به دست آورده است. استراحتگاه های ساخته شده در کوش آداسی، به ویژه برای خانواده های دارای فرزند و با قیمت های مقرون به صرفه با بهترین امکانات، هر سال تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند.

امکانات تفریحی در کوش آداسی بی پایان است، از ساحل در طول روز گرفته تا ورزش های آبی، از بازدید از بسیاری از مکان های مجاور گرفته تا خرید در مراکز تجاری و به دنبال آن استراحت در حمام های ترکی از فعالیت هایی است که می توانید در ترکیه انجام دهید.

شما می توانید برای سفر ارزان به این شهر از تور کوش آداسی استفاده کنید. سواحل ماسه ای و آبهای شفاف آن، غروب آفتاب با شکوه و امکان قدم زدن در مرکز تاریخی یا انجام هرگونه ورزش آبی، بارها و رستوران هایی که ارائه دهنده بهترین غذاهای محلی هستند همه و همه نوید بخش یک سفر بی نظیر در کوش آداسی هستند.

 

شهر کوش آداسی یک انتخاب عالی است و اگر به تاریخ علاقه دارید، از اینجا به راحتی می توانید به مهم ترین جاذبه های گردشگری ترکیه برسید. تنها در 15 کیلومتری کوشش آداسی، شهر باستانی افسوس را خواهید دید که یک شگفتی تاریخی با بیش از 5000 سال قدمت است و یک معجزه در خود جای داده است که معبد الهه آرتمیس نام دارد.

در 26 کیلومتری کوش آداسی پارک ملی دیلک قرار دارد که زیستگاه 28 گونه پستاندار، 42 گونه خزنده و چندین گونه در خطر انقراض مانند پلنگ آناتولی است. همچنین می توانید در کوه سامسون پیاده روی کنید یا برای غواصی به اعماق دریا بروید.

جزیره کبوتر نیز یکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی است و توسط یک جاده کوچک و کوتاه به طول 350 متر به آن متصل می شود. این جزیره کوچک منظره ای زیبا از کوش آداسی را ارائه می دهد.

از کوش آداسی تا پاموکاله نیز 200 کیلومتر راه است، اما ارزش این را دارد که یک روز را به این سفر اختصاص دهید. استخرهای طبیعی پر از آب گرم و سنگ آهک سفید و صاف، منظره ای جذاب را تشکیل می دهند.

ما در مهرپرواز همواره به دنبال آن هستیم تا با ارائه بهترین و ارزانترین تور کوش آداسی نوروز 1401 شرایط را به نحوی برایتان فراهم کنیم تا بتوانید راحت تر باتوجه به شرایطی که دارید پکیج مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

 

سفر به کوش آداسی یا آلانیا؟ کدام برای نوروز بهتر است؟

شهر باستانی افسوس

 

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

هر دو شهر آلانیا و کوش آداسی برای سفر در نوروز عالی هستند. انتخاب این شهرها بستگی به بودجه شما دارد. در هر صورت هر کدام از این شهرها را انتخاب کنید مطمئنا بهترین سفر را تجربه خواهید کرد. آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سرعت لود کم صفحات در موبایل و از بین رفتن ترافیک سایت
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای روسیه
www.alefbatour.com

تور کوش آداسی
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

بلیط هواپیما چارتر
ارائه دهنده بهترین بلیط هواپیما چارتری
www.Trip.ir

کاهش قیمت بلیط هواپیما در روزهای گذشته
قیمت بلیط هواپیما تا پایین ترین حد خود کاهش یافت.
www.rokna.net

سنگ تراورتن
خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی
www.anamisstone.com
سنگ مرمریت
خرید انواع سنگ مرمریت
www.anamisstone.com
سنگ مرمر
خرید و فروش انواع سنگ مرمر ساختمانی اونیکس
www.anamisstone.com
سنگ ازنا
فروش انواع سنگ ازنا ارزان قیمت در تهران
www.anamisstone.com
سنگ گرانیت
انواع سنگ ساختمانی گرانیت مشکی و سفید نهبندان، نطنز و مروارید مشهد
www.anamisstone.com
سنگ گوهره
فروش انواع سنگ گوهره ممتاز و سوپر کف قیمت
www.anamisstone.com
سنگ هرسین
انواع سنگ مرمریت هرسین
www.anamisstone.com
سنگ طرح چوب
قیمت سنگ سنداستون طرح چوب
www.anamisstone.com